ACTIVE & FORWARD
wartość koszyka 0 zł zł ; dostawa od 10 zł, do darmowej dostawy brakuje 199 zł
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
KOD RABATOWY
OK
  rozmiar cena ilość wartość rabat
dostawa od 10 zł, do darmowej dostawy brakuje 199 zł
do zapłaty: 0 zł
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
RABAT 5% ubraniawędrówkabushcraftbezpieczeństwobezpieczeństwo i bhp RABAT 5%
EAN:5902543852236
kod:OPT-37-002094
Zestaw Teleskop + Mikroskop + Lornetka OPTICON ScienceMaster SE
Zestaw Teleskop + Mikroskop + Lornetka OPTICON ScienceMaster SE Zestaw Teleskop + Mikroskop + Lornetka OPTICON ScienceMaster SE Zestaw Teleskop + Mikroskop + Lornetka OPTICON ScienceMaster SE
wyślij zapytanie
średnia ocena: 4.91
oceń:

trwa wysyłanie opinii...

Zestaw Teleskop + Mikroskop + Lornetka OPTICON ScienceMaster SE (OPT-37-002094)

zestaw do obserwacij i poznawania świata

236

produkt niedostępny

darmowa dostawa
PayU
opcja zamówień tel. 32 445-74-07 pn-pt 9-21:00 KOSZT DOSTAWY - PŁATNOŚĆ - ZWROT
dostępność: niedostępny
dostawa:
DARMOWA, za GRANICĘ (do krajów UE) za 55 zł (stały koszt)
producent:
rodzina produktów :
OPT-37-002094
gwarancja :
24 m-ce
rodzaj zasilania :
2 baterie AA
pole widzenia (m /100m) :
131 m
rodzaj pryzmatów :
Schmidta-Pechana
układ optyczny :
refraktor (teleskop soczewkowy)
powiększenie :
8x (lornetka), 120x (mikroskop), 150x, 450x, 900x (teleskop)
średnica :
45 mm
ogniskowa :
600 mm
światłosiła :
f/13,3
zdolność rozdzielcza :
brak danych
zasięg gwiazdowy (magnitudo) :
brak danych
typ montażu :
azymutalny
źródło światła :
światło naturalne i sztuczne
Ceniony zestaw edukacyjny dla młodych naukowców teraz dostępny także z lornetką! ScienceMaster SE jest unikalnym zestawem 3 instrumentów optycznych, dostarczającym setek godzin inspirujących eksperymentów i obserwacji. ScienceMaster SE to doskonały prezent, który rozbudza ciekawość świata, rozwija wyobraźnię, uczy i bawi.

Uniwersalna lornetka turystyczna o parametrach 8x21 jest optymalna do oglądania ptaków, leśnej zwierzyny, krajobrazu, samolotów oraz widowisk sportowych. Soczewki pokryto specjalnymi powłokami z fluorku magnezu, podwyższającymi współczynnik transmisji światła oraz gwarantującymi naturalne odwzorowanie kolorów. W centralnej części lornetki znajdują się pryzmaty ze szkła szlachetnego, zbudowane w niemieckim systemie Schmidta-Pechana. Rozwiązanie to zapewnia szerokie pole widzenia przy zachowaniu kompaktowych wymiarów instrumentu. Lornetka po złożeniu mieści się w kieszeni i jest zawsze pod ręką kiedy tylko zaczyna się dziać coś ciekawego. Lekki i wytrzymały korpus wykonano z aluminium i obito ochronnym gumowym pancerzem. Zabezpiecza on lornetkę przed uszkodzeniami, absorbuje uderzenia i gwarantuje pewny chwyt. Lornetka posiada również praktyczny futerał, który można przypiąć na biodrze do pasa.

Tam, gdzie potrzeba mocniejszego przybliżenia przyda się duży teleskop oferujący powiększenie aż 120x. Osadzona na pełnowymiarowym statywie luneta astronomiczna doskonale sprawdza się przy obserwacjach gwiazd, planet, komet oraz Księżyca, ukazując kratery, góry i morza na powierzchni Srebrnego Globu. Głowica azymutalna sprawia, że posługiwanie się teleskopem jest wyjątkowo łatwe. Dzięki dodatkowej lunetce celowniczej może służyć do namierzania celów naziemnych.

Wyposażony w 3 obiektywy i podwójny system podświetlania próbek mikroskop oferuje powiększenia dochodzące do 900x! Przy jego pomocy dokonasz dziesiątków wspaniałych doświadczeń – oglądaj w dużym zbliżeniu komórki roślinne, mikroskopijne żyjątka, włosy, liście, mikrodruki na banknotach, owady, glony, źdźbła leśnego mchu, włókna tkanin… granice wyznacza tylko wyobraźnia. W pudełku znajdziesz gotowe próbki, które można oglądać natychmiast po wyjęciu z opakowania, a także materiały do przygotowania własnych preparatów – szkiełka mikroskopowe, narzędzia do prac precyzyjnych oraz fiolki na odczynniki.

Sprzęt objęty jest pełną dwuletnią gwarancją producenta i posiada instrukcję w języku polskim.

OSTATNIO PRZEGLĄDANE