ACTIVE & FORWARD
wartość koszyka 0 zł zł ; dostawa od 10 zł, do darmowej dostawy brakuje 199 zł
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
KOD RABATOWY
OK
  rozmiar cena ilość wartość rabat
dostawa od 10 zł, do darmowej dostawy brakuje 199 zł
do zapłaty: 0 zł
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

DOSTAWA
 
  1. Koszty dostawy:

    Zamówienia o wartości powyżej 200 pln wysyłane są na terenie Polski za darmo 
    - odbiór osobisty 
    0 pln w salonie firmowym, ul. Pszczyńska 202A w Gliwicach
    - kurier GLS 10 pln
    - kurier GLS pobranie 15 pln

    paczkomat 12 pln
    - paczkomat "Paczka w weekend" 4,99 pln  (opcja dodatkowo płatna, dostępna od czwartku od godz. 20.00 do piątku do godz. 13.00 dla produktów dostępnych "od ręki")
    - realizujemy przesyłki do krajów Unii Europejskiej. Zryczałtowany koszt wysyłki do kraju Unii Europejskiej wynosi  49,99 pln €11 (waga przesyłki do 5kg). W przypadku wagi powyżej 5kg, wycena jest przygotowywana indywidualnie z możliwością rezygnacji ze strony Klienta bez ponoszenia żadnych kosztów. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy. Nie wszystkie towary oferowane w naszym sklepie będziemy mogli wysłać za granicę Polski, wynika to z przepisów jakie obowiązują w poszczególnych krajach nabywcy. W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany a środki zostaną bezzwłocznie zwrócone kupującemu bez ponoszenia żadnych kosztów.
  2. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Skompletowanie i dostarczenie zamówienia zagranicznego trwa około 7 dni. 
  3. Czas realizacji zamówienia (czyli jego wysyłki), podany jest przy każdym produkcie i oznacza zawsze dni robocze.

PŁATNOŚĆ
  1. Klient ma do wyboru poniższe płatności:
     
  • PayU (szybkie przelewy)
  • pobranie (zapłata przy odbiorze)
  • zapłata przy odbiorze osobistym - ul. Pszczyńska 202A
  • karta / Google Pay
  • BLIK
  • PayPal
  • e-Raty
  • tradycyjny przelew bankowy: Santander 88 1090 1766 0000 0001 3365 8659 Saxo Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice
  • przelew w EURO: IBAN: PL 81 1090 1766 0000 0001 3358 1282  SWIFT: WBKPPLPP ;  Saxo Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pszczyńska 202A
  
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
    (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@zbrojownia.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe (pobierz wzór).
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
    z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy po ustawowym okresie 14 dni, a przed upływem 100 dni, produkt powinien być w stanie umożliwiającym jego dalszą sprzedaż. Zwracany produkt powinien posiadać wszystkie metki, oznaczenia, a także oryginalne opakowanie, oraz oryginał dowodu zakupu, np. paragon fiskalny.
  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: SAXO GROUP sp. z o.o. sp.k. Pszczyńska 202A, 44-122 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 100 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 100 dni.
  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
 
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym,
    w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@hard-skin.pl.
    Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  4. Prosimy o zwracanie produktów na adres: SAXO GROUP sp. z o.o. sp.k. Pszczyńska 202A, 44-122 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).