DOSTAWA
- Koszty dostawy:
Zamówienia o wartości powyżej 200 pln wysyłane są na terenie Polski za darmo
- odbiór osobisty 0 pln w salonie firmowym, ul. Pszczyńska 202A w Gliwicach
- kurier GLS 10 pln
- kurier GLS pobranie 15 pln
- paczkomat 12 pln
- paczkomat "Paczka w weekend" 4,99 pln (opcja dodatkowo płatna, dostępna od czwartku od godz. 20.00 do piątku do godz. 13.00 dla produktów dostępnych "od ręki")
- realizujemy przesyłki do krajów Unii Europejskiej. Zryczałtowany koszt wysyłki do kraju Unii Europejskiej wynosi 49,99 pln / €11 (waga przesyłki do 5kg). W przypadku wagi powyżej 5kg, wycena jest przygotowywana indywidualnie z możliwością rezygnacji ze strony Klienta bez ponoszenia żadnych kosztów. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy. Nie wszystkie towary oferowane w naszym sklepie będziemy mogli wysłać za granicę Polski, wynika to z przepisów jakie obowiązują w poszczególnych krajach nabywcy. W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany a środki zostaną bezzwłocznie zwrócone kupującemu bez ponoszenia żadnych kosztów. - Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Skompletowanie i dostarczenie zamówienia zagranicznego trwa około 7 dni.
- Czas realizacji zamówienia (czyli jego wysyłki), podany jest przy każdym produkcie i oznacza zawsze dni robocze.
PŁATNOŚĆ
- Klient ma do wyboru poniższe płatności:
- PayU (szybkie przelewy)
- pobranie (zapłata przy odbiorze)
- zapłata przy odbiorze osobistym - ul. Pszczyńska 202A
- karta / Google Pay
- BLIK
- PayPal
- e-Raty
- tradycyjny przelew bankowy: Santander 88 1090 1766 0000 0001 3365 8659 ; Saxo Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice
- przelew w EURO: IBAN: PL 81 1090 1766 0000 0001 3358 1282 SWIFT: WBKPPLPP ; Saxo Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pszczyńska 202A
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@zbrojownia.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe (pobierz wzór). - Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. - Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- W przypadku odstąpienia od umowy po ustawowym okresie 14 dni, a przed upływem 100 dni, produkt powinien być w stanie umożliwiającym jego dalszą sprzedaż. Zwracany produkt powinien posiadać wszystkie metki, oznaczenia, a także oryginalne opakowanie, oraz oryginał dowodu zakupu, np. paragon fiskalny.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: SAXO GROUP sp. z o.o. sp.k. Pszczyńska 202A, 44-122 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 100 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 100 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
- Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym,
w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego. - Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@hard-skin.pl.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. - Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
- Prosimy o zwracanie produktów na adres: SAXO GROUP sp. z o.o. sp.k. Pszczyńska 202A, 44-122 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).