Latarka diodowa rowerowa Fenix BC35R (039-367)
oświetl drogę podczas nocnych przejażdżek
519 zł
darmowa dostawa
dostępność:
niedostępny
dostawa:
DARMOWA, za GRANICĘ (do krajów UE) za 55 zł (stały koszt)
producent:
rodzina produktów :
039-367
materiał :
duraluminium anodyzowane
rodzaj zasilania :
akumulator Li-ion 5200 mAh
waga produktu :
283 g
zasięg skuteczny :
do 146 m
rodzaj latarki :
rowerowa
wodoodporność :
IP66
źródło światła :
1 x Cree™ XHP50
tryb pracy :
1800 lm / 1000 lm / 400 lm / 150 lm / 45 lm / strobo
czas pracy :
- / 2 h 12 min / 6 h 30 min / 12 h / 28 h
Latarka diodowa rowerowa Fenix BC35R (039-367) jest nietuzinkowym rozwiązaniem, jeśli chodzi o oświetlenie rowerowe. Firma Fenix znana na całym świecie z doskonałych latarek poszerza swoją ofertę o doskonałej jakości lampy rowerowe. Akumulatorowa latarka o sile nawet 1800 lumenów to doskonały asystent podróży.
Korpus latarki wykonano z lekkiego i wytrzymałego aluminium lotniczego, co korzystnie wpływa na właściwe odprowadzanie ciepła oraz zapewnia wysoką wytrzymałość mechaniczną, oraz ochronę przed wilgocią, pyłem oraz pełnym zanurzeniem w wodzie (klasa IP66). Oświetlenie mocujemy na kierownicy roweru za pomocą solidnego montażu wykonanego z nylonu wzmacnianego włóknem szklanym. Uchwyt rowerowy ma funkcję błyskawicznego zwolnienia latarki. W tym celu należy jedynie nacisnąć dźwignię blokującą i wysunąć lampkę z prowadnicy.
W latarce Fenix BC35R zastosowano dużą diodę CREE XHP50 emitująca maksymalny strumień światła aż 1800 lumenów i zasięgu 146 m, dzięki czemu może być z powodzeniem wykorzystywane również w warunkach pozamiejskich. Emitowane światło ma neutralną barwę, nie męczy oczu, zapewnia wierne oddawanie kolorów oraz zdolność rozpoznawania większej ilości szczegółów w warunkach widzenia nocnego. W odróżnieniu od standardowych latarek rowerowy, układ optyczny został zaprojektowany w taki sposób, by nie oślepiać innych użytkowników ruchu. Specjalnie skonstruowany reflektor (orange peel) ma innowacyjną linię odcięcia, która blokuje górną część wiązki światła. W rezultacie latarka oświetla jedynie drogę przed kołem do wysokości kierownicy, nie wpływając negatywnie na zdolność widzenia kierowców i przechodniów. Maksymalny zasięg światła wynosi 146 m, co zarówno w warunkach miejskich, jak i poza miastem zapewnia doskonałą widoczność oraz możliwość wczesnego reagowania na sytuację na drodze.
Źródłem prądu jest wbudowany akumulator Li-ion o pojemności 5200 mAh, który po naładowaniu zapewnia ponad 2 godziny pracy w trybie turbo 1000 lumenów oraz do 28 godzin w niskim trybie 45 lumenów. Ładowanie akumulatora odbywa się poprzez port micro USB, dlatego nie musimy martwić się zakupem ładowarki i zapasowych baterii. W trakcie procesu ładowania (ok. 3 godzin) latarka świeci jedynie w niskim trybie.
Tryby pracy i obsługa
Fenix BC35R oferuje 5 trybów światła ciągłego: niski→średni→wysoki→turbo→burst oraz 1 tryb światła błyskowego (strobo). Obsługa latarki jest niezwykle wygodna za sprawą 3 przycisków na latarce (włącznik główny oraz przyciski „+” i „-”) oraz osobnego, zdalnego włącznika umożliwiającego błyskawiczną aktywację trybu burst. Wszystkie przyciski mają delikatne podświetlanie, co w oczywisty sposób ułatwia korzystanie z urządzenia w całkowitych ciemnościach. Główny włącznik pełni również rolę wskaźnika alarmującego (kolor czerwony) o niskim stanie akumulatora. Obsługa latarki jest bardzo wygodna i intuicyjna, dzięki czemu nie absorbuje uwagi rowerzysty w trakcie jazdy.
W latarce Fenix BC35R zastosowano czytelny wyświetlacz OLED, który informuje o używanym trybie światła, pozostałym czasie pracy (dla danego trybu) oraz procentowym poziomie akumulatora ułatwiając użytkownikowi zarządzenie światłem i zapasem energii.
Latarka Fenix BC35R ma wbudowaną ochronę antykradzieżową, która skutecznie monitoruje pozostawiony rower. Użytkownik samodzielnie włącza system poprzez wysunięcie zawleczki bezpieczeństwa. W momencie nieautoryzowanego przemieszczenia roweru system antykradzieżowy automatycznie aktywuje głośny alarm dźwiękowy (110 dB.), który może być także wykorzystany w sytuacji zagrożenia lub wypadku.
Latarka zapamiętuje ostatni używany poziom jasności. Po ponownym włączeniu latarka automatycznie aktywuje się w tym trybie (funkcja pamięci). Ostrzeżenie o niskim stanie akumulatora uruchamiane jest automatycznie po spadku zdefiniowanego poziomu napięcia (czerwona dioda włącznika głównego). Latarka posiada także zabezpieczenie przed przegrzaniem w trybie turbo. W celu obniżenia temperatury, sterownik zmniejsza jasność o kilka lumenów, po wychłodzeniu automatycznie wraca do trybu turbo.
Korpus latarki wykonano z lekkiego i wytrzymałego aluminium lotniczego, co korzystnie wpływa na właściwe odprowadzanie ciepła oraz zapewnia wysoką wytrzymałość mechaniczną, oraz ochronę przed wilgocią, pyłem oraz pełnym zanurzeniem w wodzie (klasa IP66). Oświetlenie mocujemy na kierownicy roweru za pomocą solidnego montażu wykonanego z nylonu wzmacnianego włóknem szklanym. Uchwyt rowerowy ma funkcję błyskawicznego zwolnienia latarki. W tym celu należy jedynie nacisnąć dźwignię blokującą i wysunąć lampkę z prowadnicy.
W latarce Fenix BC35R zastosowano dużą diodę CREE XHP50 emitująca maksymalny strumień światła aż 1800 lumenów i zasięgu 146 m, dzięki czemu może być z powodzeniem wykorzystywane również w warunkach pozamiejskich. Emitowane światło ma neutralną barwę, nie męczy oczu, zapewnia wierne oddawanie kolorów oraz zdolność rozpoznawania większej ilości szczegółów w warunkach widzenia nocnego. W odróżnieniu od standardowych latarek rowerowy, układ optyczny został zaprojektowany w taki sposób, by nie oślepiać innych użytkowników ruchu. Specjalnie skonstruowany reflektor (orange peel) ma innowacyjną linię odcięcia, która blokuje górną część wiązki światła. W rezultacie latarka oświetla jedynie drogę przed kołem do wysokości kierownicy, nie wpływając negatywnie na zdolność widzenia kierowców i przechodniów. Maksymalny zasięg światła wynosi 146 m, co zarówno w warunkach miejskich, jak i poza miastem zapewnia doskonałą widoczność oraz możliwość wczesnego reagowania na sytuację na drodze.
Źródłem prądu jest wbudowany akumulator Li-ion o pojemności 5200 mAh, który po naładowaniu zapewnia ponad 2 godziny pracy w trybie turbo 1000 lumenów oraz do 28 godzin w niskim trybie 45 lumenów. Ładowanie akumulatora odbywa się poprzez port micro USB, dlatego nie musimy martwić się zakupem ładowarki i zapasowych baterii. W trakcie procesu ładowania (ok. 3 godzin) latarka świeci jedynie w niskim trybie.
Tryby pracy i obsługa
Fenix BC35R oferuje 5 trybów światła ciągłego: niski→średni→wysoki→turbo→burst oraz 1 tryb światła błyskowego (strobo). Obsługa latarki jest niezwykle wygodna za sprawą 3 przycisków na latarce (włącznik główny oraz przyciski „+” i „-”) oraz osobnego, zdalnego włącznika umożliwiającego błyskawiczną aktywację trybu burst. Wszystkie przyciski mają delikatne podświetlanie, co w oczywisty sposób ułatwia korzystanie z urządzenia w całkowitych ciemnościach. Główny włącznik pełni również rolę wskaźnika alarmującego (kolor czerwony) o niskim stanie akumulatora. Obsługa latarki jest bardzo wygodna i intuicyjna, dzięki czemu nie absorbuje uwagi rowerzysty w trakcie jazdy.
W latarce Fenix BC35R zastosowano czytelny wyświetlacz OLED, który informuje o używanym trybie światła, pozostałym czasie pracy (dla danego trybu) oraz procentowym poziomie akumulatora ułatwiając użytkownikowi zarządzenie światłem i zapasem energii.
Latarka Fenix BC35R ma wbudowaną ochronę antykradzieżową, która skutecznie monitoruje pozostawiony rower. Użytkownik samodzielnie włącza system poprzez wysunięcie zawleczki bezpieczeństwa. W momencie nieautoryzowanego przemieszczenia roweru system antykradzieżowy automatycznie aktywuje głośny alarm dźwiękowy (110 dB.), który może być także wykorzystany w sytuacji zagrożenia lub wypadku.
Latarka zapamiętuje ostatni używany poziom jasności. Po ponownym włączeniu latarka automatycznie aktywuje się w tym trybie (funkcja pamięci). Ostrzeżenie o niskim stanie akumulatora uruchamiane jest automatycznie po spadku zdefiniowanego poziomu napięcia (czerwona dioda włącznika głównego). Latarka posiada także zabezpieczenie przed przegrzaniem w trybie turbo. W celu obniżenia temperatury, sterownik zmniejsza jasność o kilka lumenów, po wychłodzeniu automatycznie wraca do trybu turbo.