EAN:6926540907309
kod:H2R NOVA CW

PROMOCJA
średnia ocena: 4.94
Paula
Latarka godna polecenia, kupuję kolejną identyczną, gdyż poprzednia mi zaginęła :-(
oceń:
trwa wysyłanie opinii...
Latarka czołowa Olight H2R Nova Cool White (H2R NOVA CW)
czołowa latarka z możliwością regulacji kąta
279 zł
299 zł
darmowa dostawa

dostępność:
niedostępny
dostawa:
DARMOWA, za GRANICĘ (do krajów UE) za 55 zł (stały koszt)
producent:
rodzina produktów :
H2R NOVA CW
materiał :
aluminium lotnicze z twardą anodyzacją typ. III
materiał szkiełka :
PMMA TIR
rodzaj zasilania :
1 x 18650 3000mAh
wymiary :
110 x 25 mm
waga produktu :
64 g (bez akumulatora)
włącznik :
typu klik z boku (elektroniczny)
zasięg skuteczny :
do 153 m
rodzaj latarki :
czołowa
wodoodporność :
IPX8
źródło światła :
Cree XHP50
tryb pracy :
2300-750 lm / 600 lm / 150 lm / 30 lm / 1 lm / SOS
czas pracy :
1 min + 1h 50 min / 2 h 30 min / 10 h / 50 h / 45 dni
Latarka czołowa Olight H2R Nova Neutral White (H2R NOVA CW) ze źródłem światła Cree XHP50 i soczewkę PMMA TIR zapewnia mocne światło 2300 lumenów pracuje w 5 trybach oraz trybie S.O.S.
Korpus latarki wykonany jest z aluminium lotniczego z anodyzacją w kolorze czarnym. Anodyzacja jest gwarancją długiej żywotności koloru na latarce. Jest odporna na zmoczenie zgodnie z normą IPX8 oraz na upadki z wysokości około 150 cm.
Najważniejszym elementem jest elektronika, która steruje diodą i baterią w ten sposób aby się nie przegrzały w trybie 2300 lumenach i po 60 sekundach przełącza na tryb 750 lumenów. Dzięki niej będzie również świeciła takim samym strumieniem do wyczerpania się baterii. Po wyłączeniu i ochłodzeniu latarki znów może pracować z maksymalną mocą. Elektronika jest odpowiedzialna również za zapamiętywanie ostatniego trybu.
Bateria znajduje się pod tylną zakrętką. Zakrętka jest płaska więc latarkę można postawić pionowo, ale posiada magnes więc bez problemu przymocujemy ją do metalowych elementów.
Latarkę można wypiąć jedną ręką i wtedy służy jako latarka ręczna, kątowa, a dołączony klips pozwala przypiąć ją do spodni lub paska.
Aby latarka świeciła z pełną mocą trzeba korzystać z najlepszego akumulatora 18650 3000 mAh 3,6V.
Korpus latarki wykonany jest z aluminium lotniczego z anodyzacją w kolorze czarnym. Anodyzacja jest gwarancją długiej żywotności koloru na latarce. Jest odporna na zmoczenie zgodnie z normą IPX8 oraz na upadki z wysokości około 150 cm.
Najważniejszym elementem jest elektronika, która steruje diodą i baterią w ten sposób aby się nie przegrzały w trybie 2300 lumenach i po 60 sekundach przełącza na tryb 750 lumenów. Dzięki niej będzie również świeciła takim samym strumieniem do wyczerpania się baterii. Po wyłączeniu i ochłodzeniu latarki znów może pracować z maksymalną mocą. Elektronika jest odpowiedzialna również za zapamiętywanie ostatniego trybu.
Bateria znajduje się pod tylną zakrętką. Zakrętka jest płaska więc latarkę można postawić pionowo, ale posiada magnes więc bez problemu przymocujemy ją do metalowych elementów.
Latarkę można wypiąć jedną ręką i wtedy służy jako latarka ręczna, kątowa, a dołączony klips pozwala przypiąć ją do spodni lub paska.
Aby latarka świeciła z pełną mocą trzeba korzystać z najlepszego akumulatora 18650 3000 mAh 3,6V.