Latarka diodowa Fenix BC35R - rowerowa (039-367)
wytrzymałe źródło światła
519 zł
darmowa dostawa
dostępność:
niedostępny
dostawa:
DARMOWA, za GRANICĘ (do krajów UE) za 55 zł (stały koszt)
producent:
rodzina produktów :
039-367
kolor :
czarno-srebrny
materiał :
duraluminium anodyzowane
gwarancja :
24 m-ce
rodzaj zasilania :
port micro USB
wymiary :
50 mm x 119 mm
waga produktu :
283 g
zasięg skuteczny :
1800 lm / Maks 146 m
wodoodporność :
IP66
źródło światła :
dioda Cree™ XHP50
tryb pracy :
6
czas pracy :
28 h
Latarka diodowa Fenix BC35R - rowerowa (039-367) to produkt wykonany przez niezwykle solidną firmę marki Fenix , dla najbardziej wymagających użytkowników. Jest to kompaktowy i praktyczny produkt, który sprawdzi się idealnie w każdych warunkach.
Budowa
Korpus latarki wykonano z lekkiego i wytrzymałego aluminium lotniczego, co korzystnie wpływa na właściwe odprowadzanie ciepła oraz zapewnia wysoką wytrzymałość mechaniczną, oraz ochronę przed wilgocią, pyłem oraz pełnym zanurzeniem w wodzie (klasa IP66). Oświetlenie mocujemy na kierownicy roweru za pomocą solidnego montażu wykonanego z nylonu wzmacnianego włóknem szklanym. Uchwyt rowerowy ma funkcję błyskawicznego zwolnienia latarki. W tym celu należy jedynie nacisnąć dźwignię blokującą i wysunąć lampkę z prowadnicy
Układ optyczny
W latarce Fenix BC35R zastosowano dużą diodę CREE XHP50 emitująca maksymalny strumień światła aż 1800 lumenów i zasięgu 146 m, dzięki czemu może być z powodzeniem wykorzystywane również w warunkach pozamiejskich. Emitowane światło ma neutralną barwę, nie męczy oczu, zapewnia wierne oddawanie kolorów oraz zdolność rozpoznawania większej ilości szczegółów w warunkach widzenia nocnego. W odróżnieniu od standardowych latarek rowerowy, układ optyczny został zaprojektowany w taki sposób, by nie oślepiać innych użytkowników ruchu. Specjalnie skonstruowany reflektor (orange peel) ma innowacyjną linię odcięcia, która blokuje górną część wiązki światła. W rezultacie latarka oświetla jedynie drogę przed kołem do wysokości kierownicy, nie wpływając negatywnie na zdolność widzenia kierowców i przechodniów. Maksymalny zasięg światła wynosi 146 m, co zarówno w warunkach miejskich, jak i poza miastem zapewnia doskonałą widoczność oraz możliwość wczesnego reagowania na sytuację na drodze.
Zasilanie
Źródłem prądu jest wbudowany akumulator Li-ion o pojemności 5200 mAh, który po naładowaniu zapewnia ponad 2 godziny pracy w trybie turbo 1000 lumenów oraz do 28 godzin w niskim trybie 45 lumenów. Ładowanie akumulatora odbywa się poprzez port micro USB, dlatego nie musimy martwić się zakupem ładowarki i zapasowych baterii. W trakcie procesu ładowania (ok. 3 godzin) latarka świeci jedynie w niskim trybie.
Tryby pracy i obsługa
Fenix BC35R oferuje 5 trybów światła ciągłego: niski→średni→wysoki→turbo→burst oraz 1 tryb światła błyskowego (strobo). Obsługa latarki jest niezwykle wygodna za sprawą 3 przycisków na latarce (włącznik główny oraz przyciski „+” i „-”) oraz osobnego, zdalnego włącznika umożliwiającego błyskawiczną aktywację trybu burst. Wszystkie przyciski mają delikatne podświetlanie, co w oczywisty sposób ułatwia korzystanie z urządzenia w całkowitych ciemnościach. Główny włącznik pełni również rolę wskaźnika alarmującego (kolor czerwony) o niskim stanie akumulatora. Obsługa latarki jest bardzo wygodna i intuicyjna, dzięki czemu nie absorbuje uwagi rowerzysty w trakcie jazdy.
Tryby pracy:
W latarce Fenix BC35R zastosowano czytelny wyświetlacz OLED, który informuje o używanym trybie światła, pozostałym czasie pracy (dla danego trybu) oraz procentowym poziomie akumulatora ułatwiając użytkownikowi zarządzenie światłem i zapasem energii.
Innowacyjna funkcja antykradzieżowa
Latarka Fenix BC35R ma wbudowaną ochronę antykradzieżową, która skutecznie monitoruje pozostawiony rower. Użytkownik samodzielnie włącza system poprzez wysunięcie zawleczki bezpieczeństwa. W momencie nieautoryzowanego przemieszczenia roweru system antykradzieżowy automatycznie aktywuje głośny alarm dźwiękowy (110 dB.), który może być także wykorzystany w sytuacji zagrożenia lub wypadku.
Funkcje dodatkowe
Latarka zapamiętuje ostatni używany poziom jasności. Po ponownym włączeniu latarka automatycznie aktywuje się w tym trybie (funkcja pamięci). Ostrzeżenie o niskim stanie akumulatora uruchamiane jest automatycznie po spadku zdefiniowanego poziomu napięcia (czerwona dioda włącznika głównego). Latarka posiada także zabezpieczenie przed przegrzaniem w trybie turbo. W celu obniżenia temperatury, sterownik zmniejsza jasność o kilka lumenów, po wychłodzeniu automatycznie wraca do trybu turbo.
Parametry pracy podane dla akumulatora Fenix 5200 mAh Li -ion mogą różnić się w zależności od panujących warunków atmosferycznych.
Budowa
Korpus latarki wykonano z lekkiego i wytrzymałego aluminium lotniczego, co korzystnie wpływa na właściwe odprowadzanie ciepła oraz zapewnia wysoką wytrzymałość mechaniczną, oraz ochronę przed wilgocią, pyłem oraz pełnym zanurzeniem w wodzie (klasa IP66). Oświetlenie mocujemy na kierownicy roweru za pomocą solidnego montażu wykonanego z nylonu wzmacnianego włóknem szklanym. Uchwyt rowerowy ma funkcję błyskawicznego zwolnienia latarki. W tym celu należy jedynie nacisnąć dźwignię blokującą i wysunąć lampkę z prowadnicy
Układ optyczny
W latarce Fenix BC35R zastosowano dużą diodę CREE XHP50 emitująca maksymalny strumień światła aż 1800 lumenów i zasięgu 146 m, dzięki czemu może być z powodzeniem wykorzystywane również w warunkach pozamiejskich. Emitowane światło ma neutralną barwę, nie męczy oczu, zapewnia wierne oddawanie kolorów oraz zdolność rozpoznawania większej ilości szczegółów w warunkach widzenia nocnego. W odróżnieniu od standardowych latarek rowerowy, układ optyczny został zaprojektowany w taki sposób, by nie oślepiać innych użytkowników ruchu. Specjalnie skonstruowany reflektor (orange peel) ma innowacyjną linię odcięcia, która blokuje górną część wiązki światła. W rezultacie latarka oświetla jedynie drogę przed kołem do wysokości kierownicy, nie wpływając negatywnie na zdolność widzenia kierowców i przechodniów. Maksymalny zasięg światła wynosi 146 m, co zarówno w warunkach miejskich, jak i poza miastem zapewnia doskonałą widoczność oraz możliwość wczesnego reagowania na sytuację na drodze.
Zasilanie
Źródłem prądu jest wbudowany akumulator Li-ion o pojemności 5200 mAh, który po naładowaniu zapewnia ponad 2 godziny pracy w trybie turbo 1000 lumenów oraz do 28 godzin w niskim trybie 45 lumenów. Ładowanie akumulatora odbywa się poprzez port micro USB, dlatego nie musimy martwić się zakupem ładowarki i zapasowych baterii. W trakcie procesu ładowania (ok. 3 godzin) latarka świeci jedynie w niskim trybie.
Tryby pracy i obsługa
Fenix BC35R oferuje 5 trybów światła ciągłego: niski→średni→wysoki→turbo→burst oraz 1 tryb światła błyskowego (strobo). Obsługa latarki jest niezwykle wygodna za sprawą 3 przycisków na latarce (włącznik główny oraz przyciski „+” i „-”) oraz osobnego, zdalnego włącznika umożliwiającego błyskawiczną aktywację trybu burst. Wszystkie przyciski mają delikatne podświetlanie, co w oczywisty sposób ułatwia korzystanie z urządzenia w całkowitych ciemnościach. Główny włącznik pełni również rolę wskaźnika alarmującego (kolor czerwony) o niskim stanie akumulatora. Obsługa latarki jest bardzo wygodna i intuicyjna, dzięki czemu nie absorbuje uwagi rowerzysty w trakcie jazdy.
Tryby pracy:
- Burst- 1800 lumenów (20 s)
- turbo- 1000 lumenów (2,2 h)
- wysoki- 400 lumenów (6,5 h)
- średni- 150 lumenów (12 h)
- niski- 45 lumenów (28 h)
- błyskowy- 150 lumenów
W latarce Fenix BC35R zastosowano czytelny wyświetlacz OLED, który informuje o używanym trybie światła, pozostałym czasie pracy (dla danego trybu) oraz procentowym poziomie akumulatora ułatwiając użytkownikowi zarządzenie światłem i zapasem energii.
Innowacyjna funkcja antykradzieżowa
Latarka Fenix BC35R ma wbudowaną ochronę antykradzieżową, która skutecznie monitoruje pozostawiony rower. Użytkownik samodzielnie włącza system poprzez wysunięcie zawleczki bezpieczeństwa. W momencie nieautoryzowanego przemieszczenia roweru system antykradzieżowy automatycznie aktywuje głośny alarm dźwiękowy (110 dB.), który może być także wykorzystany w sytuacji zagrożenia lub wypadku.
Funkcje dodatkowe
Latarka zapamiętuje ostatni używany poziom jasności. Po ponownym włączeniu latarka automatycznie aktywuje się w tym trybie (funkcja pamięci). Ostrzeżenie o niskim stanie akumulatora uruchamiane jest automatycznie po spadku zdefiniowanego poziomu napięcia (czerwona dioda włącznika głównego). Latarka posiada także zabezpieczenie przed przegrzaniem w trybie turbo. W celu obniżenia temperatury, sterownik zmniejsza jasność o kilka lumenów, po wychłodzeniu automatycznie wraca do trybu turbo.
Dioda | Typ | Tryb | Maks. moc [lm] | Maks. czas pracy [h min] | Maks. zasięg [m] | Maks. światłość [cd] |
---|---|---|---|---|---|---|
biała | ciągły | niski | 45 | 28 h | 25 | 152 |
średni | 150 | 12 h | 45 | 503 | ||
wysoki | 400 | 6 h 30 min | 73 | 1332 | ||
turbo | 1000 | 2 h 12 min | 119 | 3542 | ||
burst | 1800 | - | 146 | 5367 | ||
migający | strobo | 150 | - | - | - |
Elementy zestawu latarki:
- włącznik zdalny ,
- kabel microUSB ,
- montaż na kierownicę z gumowymi wkładkami